Rețele Sociale – Postări și Articole

rețele sociale

Prezența pe mai multe rețele sociale este cel puțin la fel de importantă ca prezența online printr-un site. Doar Facebook a ajuns în România, în 2016, la aproape 10 milioane de utilizatori. Practic, întreaga populație activă a țării utilizează rețele sociale. Astfel, acestea devin un mediu propice pentru a îți promova afacerea și a iți face cunoscute produsele, serviciile și ideile, relativ ieftin față de alte resurse publicitare.

Pentru a te promova cu succes pe rețelele sociale, nu este de ajuns doar să ai o pagină pentru companie – această pagină trebuie populată cu conținut, adică postări, imagini, clipuri video, link-uri, articole sau oferte. În plus, conținutul trebuie să fie actualizat periodic, prin adăugarea constantă de postări.

Aceste postări pot fi compuse din informații generale și noutăți din domeniu, tutoriale, clipuri video de prezentare sau desfacere produse, prezentarea produselor sau serviciilor comercializate, sau noutăți legate de activitatea companiei. Și nu în ultimul rând, paginile de social media și postările de pe acestea reprezintă încă o unealtă ce poate fi utilizată pentru a atrage vizitatori pe site: fie că este vorba despre butonul de acțiune al paginii, care poate duce spre site, sau de postarea unui articol din blogul site-ului, vizitatorii pot fi atrași către pagina web pentru a afla mai multe detalii.

Frecvența postărilor depinde de domeniul de activitate și de nivelul de extindere al afacerii sau al proiectului. Dacă pentru întreprinderi mici poate fi suficientă o postare pe săptămână, pentru activități de o mare anvergură se poate ajunge chiar și la postări zilnice multiple.

Pe lângă activitatea de promovare cu ajutorul rețelelor sociale, ne mai ocupăm și cu redactarea articolelor pentru secțiunea de blog a site-ului. La fel de importantă ca și activitatea pe rețelele de socializare, secțiunea de blog a site-ului menține vizitatorii informați și semnalează motoarelor de căutare faptul că pagina web este activă și actualizată la zi.